×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

معرفی خودرو میتسوبیشی ASX و آپشن های آن

معرفی خودرو میتسوبیشی ASX و آپشن های آن

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی انحصاری میتسوبیشی ژاپن نزدیک به دو سال است که به طورجدی اقدام به واردات انواع خودورهای آخرین مدل نموده است . 

این شرکت فعالیت مجدد خود را با خودروی شاسی بلند ASX آغاز نمود . 

ASX : 

خودروی میتسوبیشی ASX یک خودروی شاسی بلند شهری می باشد ابعاد این خودرو از سایر خودروهای شاسی بلند موجود در کشور قدری کوچکتر است و از لحاظ مصرف سوخت نیز به علت استفاده از یک موتور 2000 سی سی بسیار بهینه است . 

از نظر ظاهری بسیار زیبا وکیفیت طراحی و ابهت یک خودروی ژاپنی را حفظ نموده است .در طراحی این خودرو نوعی نوآوری در طراحی جلو پنجره دیده می شود .نصب لوازم و تجهیزات جانبی (آپشن) مانند موارد زیر علاوه بر کاربردهای مختلفی که دارد در زیبایی خودرو نیز بسیار موثر می باشد و در مجموع خودرو را بسیار جذاب تر می نماید : 

1 ) گارد جلو و عقب ،خودرو را بسیار تهاجمی تر و اسپرتی می نماید گارد فابریک این خودرو زیر سپر قرار می گیرد و طوری طراحی شده است که در زیبایی ظاهری جلو پنجره تاثیر نگذارد و همچنین در چگونگی عملکرد سنسورهای ضربه خللی ایجاد نکند . 

2) پارکابی که در زیبایی خودرو و در جلوگیری از ضربات احتمالی به شاسی خودرو بسیار مفید است .

3) باران گیر 

4) زه استیل داخل درب و . . . 

با ورود به این خودرو با کیفیت بی مثال اجزا و لوازم داخلی خودرو رو به رو خواهید شد کیفیت اجزایی مانند داشبورد ،فرمان ،تودری ها ،صندلی و . . . بسیار بالا می باشد .طراحی جلو داشبورد خودرو نیز مانند طراحی بدنه است ولی در ظاهر مانند خودروهای مختلف دیگر است و نوآوری زیادی مشاهده نمی کنید .ولی از لحاظ کاربری تمام امکانات از قبیل سیستم مولتی مدیا،سیستم تهویه و دسترسی به امکانات دیگر در وضعیت دسترسی بسیار خوبی قرار گرفته است . 

این خودرو دارای سیستم مولتی مدیا امریکایی همراه با آمپلی فایر و ساب می باشد که نهایتا صدایی وصف ناپذیر را به شما ارائه می نماید امکانات مختلفی می توانید داشته باشید . 

ولی در صورتیکه سیستم مولتی مدیا قابلیت استفاده از سیستم رهیابی ( GPS) و نقشه کامل ایران را داشته باشد طرفداران این محصول در بازار رقابتی امروز بیشتر خواهد شد .این خودرو قابلیت نصب سیستم رهیابی ،ردیابی ،مانیتور پشت سری ،دوربین دنده عقب را به عنوان امکانات رفاهی دارد و تمام این امکانات به همراه کیفیت بالای ساخت خودرو وسیله ای بسیار مناسب جهت مسافرت های شهری و غیر شهری برای رانندگی های طولانی می باشد . 

سقف خودرو از نوع پاناروما می باشد و تا نزدیکی صندلی عقب قابلیت باز شدن دارد در زمانی که سقف باز شده است  سیستم نورپردازی وجود دارد که مخصوصا در هنگام شب بسیار خیره کننده و لذت بخش است . 

در نهایت باید گفت ASX با توجه به قیمت ،امکانات رفاهی ،کیفیت و خدمات پس از فروشی که آرین موتور ارائه می نماید یکی گزینه های اصلی هر مشتری مشکل پسند می باشد .