×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

تویوتا Rav4

تویوتا Rav4

شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا ژاپن قریب به کمتر از یک سال است که اقدام به واردات خودروی جدید شاسی بلندی به نام روفور نموده است .طراحی این خودرو در مقایسه با خودروهای ساخته شده توسط این کمپانی بسیار متفاوت می باشد و نوعی ظرافت همراه با جدیت یک خودروی ژاپنی را همراه دارد . 

با ورود به این خودرو مشاهده خواهید نمود که در طراحی جلو داشبورد بسیار نوآوری و ابداع اعمال شده است .محل قرارگیری کلیدهای سیستم تهویه در قسمتی قرار دارد که در عین نوآوری سهولت کاربری را برای راننده فراهم کند . 

قسمتهایی از داشبورد با چرم ،تودوزی شده است که در جذاب تر شدن آن نقش مهمی را ایفا نموده است . 

شرکت ایرتویا این خودرو را در سه تیپ مختلف به بازار ارائه نموده است . 

1. تیپ یک : خودرو تک دیفرانسیل می باشد که از لحاظ آپشن ها و امکانات رفاهی در حداقل ممکن می باشد و طبیعتا قیمت بسیار کمتری را نسبت به دو نوع دیگر دارد. 

2. تیپ دو : خودرو دو دیفرانسیل است ولی از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن ها کامل نیست . 

3. تیپ سه : این خودرو دو دیفرانسیل بوده و از لحاظ لوازم جانبی در بالاترین حد ممکن است و از لحاظ قیمتی در حد بالایی قرار دارد . 

تیپ یک سیستم مولتی مدیا ندارد ولی امکان نصب سیستم پیشرفته مولتی مدیا با قابلیت ساپورت سیستم GPS ،اتصال به مانیتور پشت سری ،سنسور دنده عقب ،دوربین دنده عقب را دارد . 

تیپ دو و سه این خودرو نیز امکان ساپورت دی وی دی را دارد ولی در صورت علاقمندی مشتری امکان نصب سیستم دی وی دی با قابلیت ارائه سیستم رهیابی را دارد . 

موتور روفور در هر سه تیپ 2500 سی سی می باشد . 

از لحاظ لوازم جانبی می توان 1- فلاپ جلو مجهز به سیستم Daylight 2- فلاپ عقب 3- باران گیر 4- پارکابی 5 - روف رک ( باربند ) 6- پایه باربند 7 - روکش صندلی و . . . را نام برد که با اضافه شدن آن ظاهری بسیار جذاب و جنگنده را به خودرو القا می کند . 

متاسفانه یکسری واردکننده های خودرو خارج از چارچوب نمایندگی اقدام به واردات خودروهای تویوتا نموده اند که بعلت قیمت پایین آن ها نسبت به خودروهای وارداتی ایرتویا بعضی مشتریان جذب خرید از آنها می شوند غافل از اینکه این قبیل خودروها هیچگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی ندارند در حالی که با خرید از نمایندگی اصلی مشتری اطمینان دارد که قادر خواهد بود از خدمات پس از فروش شرکت استفاده کند .البته شرکت ایرتویا در حال حاضر با اخذ هزینه ای از مشتری نسبت به ارائه خدمات پس از فروش این قبیل خودروها نیز اقدام می نماید . 

در حال حاضر این شرکت با در اختیار داشتن امکانات مختلف تعمیرگاهی استاندارد ،تیم فروش و خدمات پس از فروش مجرب و دوره دیده بصورت حرفه ای به عنوان نماینده انحصاری تویوتا ژاپن به مشتریان مشکل پسند خود محصولات مختلفی را ارائه می نماید .