آپشن و لوازم جانبی جیلی

  

آپشن و لوازم جانبی جیلی

شرکت جیلران موتور با سرمایه گذاری موسسین شرکت آسان موتور ( نمایندگی انحصاری هیوندای کره ) چند سالی است که در زمینه واردات خودروهای مختلف برند EMGrand با نام جیلی فعالیت دارد خودروهای وارداتی این شرکت به سه دسته تقسیم می شوند .

1. جیلی سواری

2. جیلی هاچ بک

3. جیلی شاسی بلند

آپشن و لوازم جانبی جیلی

آپشن و لوازم جانبی جیلی

جیلی سواری با ظاهری بسیار فریبنده و زیباست و یادآور محصولات متنوع و طراحی های زیبای شرکت هیوندا می باشد .اختلاف دو محصول سواری و هاچ بک تنها در صندوق عقب است و اختلاف دیگری در طراحی وجود ندارد .

هنگام وارد شدن به خودرو مطلب خاصی جلب توجه نمی کند در طراحی جلو داشبورد خودرو هیچگونه نوآوری صورت نگرفته و بسیار ساده است .

امکانات رفاهی این خودرو در حد خودروهای ژاپنی است.این خودرو مجهز به یک سیستم مولتی مدیا با کیفیت پایین است که قابلیت نصب هیچگونه از امکانات مانند سیستم رهیابی (GPS) ،دوربین دنده عقب ،مانیتور پشت سری و . . . را ندارد .

پارامتری که شاید توانسته است فروش این محصول را بالا ببرد پشتیبانی شرکت آسان موتور در سیستم خدمات پس از فروش شرکت جیلران موتور می باشد با توجه به اینکه اکثر نمایندگی های آسان موتور امور مربوط به خدمات جیلی را نیز انجام می دهند مشتریان اطمینان خاطری در زمینه پشتیبانی این محصول در هنگام خرابی پیدا می نمایند.

محصول سوم ،جیلی شاسی بلند است که از لحاظ زیبایی در حد و اندازه خودروهای هم رده ی خود در هیوندا نیست ولی به نوبه خود زیباست .

اما با ورود به خودرو با همان طراحی ساده و کیفیت پایین تجهیزات داخلی خودرو مواجه خواهیم شد .کیفیت سیستم مولتی مدیا خودرو به مراتب بالاتر از نوع سواری است و با توجه به اینکه مجهز به ورودی اس دی کارت می باشد و دارای سخت افزار GPS است در صورت نیاز مشتری می تواند از نقشه های شرکت های مختلفی که در بازار وجود دارد استفاده نماید .

در خرید نقشه لازم است به نکات زیر دقت نماید :

1. نقشه باید تست شود که آیا با سخت افزار دستگاه همخوانی دارد یا خیر

2. تعداد نقاط نقشه و تعداد شهرهایی که نقشه پشتیبانی می کند در رهیابی های بعدی بسیار مهم می باشد .

3. نحوه ی بروزرسانی نقشه و صحت عملکرد شرکت حائز اهمیت است . 

لازم بذکر است در صورتیکه شما بهترین نقشه ها و بهترین سخت افزارها را در اختیار داشته باشید ولی نقشه از طرف شرکت طراح حداکثر هر شش ماه یکبار بروزرسانی نشود نمی تواند نیازهای شما را در رهیابی برآورده سازد چنین نقشه ای در هنگام رانندگی هیچ کمکی که نمی تواند بکند بلکه راهنمایی اشتباه و ارائه مسیر نادرست می تواند در افزایش میزان مصرف سوخت و طولانی تر شدن مسیر موثر باشد .

جیلی شاسی بلند در عین حال که خودرویی زیباست ولی همان طور گفتیم از لحاظ ظرافت در مرتبه ی پایین تری نسبت به رقبای خود است ولی در صورتیکه لوازم جانبی بصورت فابریک برای این خودرو موجود باشد می تواند به زیبایی و مشتری پسندی آن کمک شایانی نماید .