دستگاه پخش و DVD پژو 206

  

دستگاه پخش و DVD پژو 206

خودرو پژو 206 یکی از پرفروش ترین خودروهای  ایران به شمار می رود که توسط شرکت بزرگ ایران خودرو ارائه می گردد.خدمات پس از فروش این خودرو برعهده ی نماینگی های ایران خودرو (ایساکو) می باشد.

یکی از آپشن های مورد نیاز برای خودرو پژو 206 سیســــــــتم مولتی مدیا (DVD ) می باشد که دارندگان این خودرو می توانند با خرید آن رضایت بیشتری نسبت به خودروی خود داشته باشند. افراد با استفاده از این سیستم می توانند تمامی فایلهای صوتی و تصویری خود را در آن اجرا کرده و از مشاهده ی فایل های تصویری با کیفیت بسیار بالا لذت ببرند.

با وجود دستگاه دی وی دی بر روی خودرو، امکان استفاده از نقشه ی  GPS (رهیاب)خودرو نیز فراهم می شود بدین ترتیب افراد علاوه بر اینکه نقشه ی کوچه به کوچه و شهر به شهر کل کشور را در خودروی خود دارند، می توانند با دادن مبدا و مقصد مورد نظر سریع ترین و کوتاه ترین مسیر را رهیابی کنند. دارندگان نقشه Gps در خودرو دیگر نگران گم شدن در جاده ها و یا پیدا نکردن اماکن مهم ( پمپ بنزین، بیمارستان ها، رستوران ها و...) نیستند و حتی می توانند زمان رسیدن خود را به مقصد تخمین بزنند.

دارندگان خودروهای 206 با داشتن دی وی دی می توانند خودروی خود را مجهز به دوربین و سنسور دنده عقب و آنتن دیجیتال نیز نمایند. در این صورت، هم رانندگان برعقب خودروی خود مســــلط تر می شوند و در هنگام پارک دچار مشکل نمی شوند هم می توانند با داشتن آنتن دیجیتال 21 شبکه ی داخلی را بدون هیچگونه مشکلی حتی هنگام حرکت و سرعت مشاهده کرده و از برنامه ها وسریال های تلویزیونی و از همه مهمتر مسابقات ورزشی و اخبار ها عقب نمانند.

شرکت دهکده ی جهانی تامین کننده ی  DVD 206 کاسکا با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد. شرکت این دستگاه را 24 ماه گارانتی نموده و در صورت بروز هر گونه اشکالی خدمات پس از فروش خود را به مشتریان ارائه می دهد.