معرفی خودرو MVM X33 و آپشن های آن

  

معرفی خودرو MVM X33 و آپشن های آن

شرکت مدیران خودرو نماینده ی انحصاری خودروهای چینی MVM در سطح کشور است و محصولاتی چون MVM 110، MVM x33،  MVM 315و MVM 530 را به بازار عرضه می کند.

خودرو  x33 (نمونه ی شاسی بلند SUV) خودروهای MVM  می باشد.این خودرو مجهز به DVD و دوربین و سنسور دنده عقب نمی باشد لذا دارندگان  MVM x33 برای سهولت در رانندگی مخصوصا در پارک کردن می توانند با نصب این موارد بر خودروی خود رضایت بیشتری از آن کسب کنند.

از جمله آپشن های دیگری که برای خودروهای MVMx33 مفید بوده وموجب استحکام خودرو می شود گاردها و پارکابی های MVMx33 می باشد.این محصولات علاوه بر جنبه ی زیبایی ظاهری که به خودرو می بخشند موجب جلوگیری از آسیب رسیدن بدنه ی خودرو در هنگام تصادف می شوند.

شرکت دهکده ی جهانی ارائه دهنده ی دوربین و سنسور دنده عقب خودروهای MVM x33 که مجهز به سیستم مولتی مدیا هستند، می باشد.سنسورهای ارائه شده دو مدل هستند مدل ساده ی سنسور که صوتی می باشد و مدل کاسکا که فاصله تا مانع را بر روی مانیتور نمایش می دهد.

شرکت گاردها و پارکابی این خودرو را نیز تامین می کند جنس این محصولات از آلومینیوم بوده و به همین دلیل از استحکام بالایی برخوردار است .

همه ی محصولات شرکت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه شده و پرسنل این شرکت همه روزه در خدمت مشتریان هستند.

برای مشاهده آپشن های این خودرو اینجا کلیک نمایید.