ماساژور صندلی برای تمامی خودروها

  

ماساژور صندلی برای تمامی خودروها

با پیشرفت تکنولوژی وبروز شدن هر بیشتر تمامی ساخته های بشر صنعت ساخت اتومبیل نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از جمله این تغییرات میتوان به تودوزی و مبلمان داخلی وسایل نقلیه اشاره نمود . صندلی های فعلی خودروها باتوجه به اصول طراحی زیبا و فزیوتراپی بدن شکل و فرم خاصی بخود گرفته است که میتوان به وضوح تفاوت صندلی های خودروهای ده ساله اخیر را با نسل های قبلی مقایسه نمود. در خودروهای گذشته به رانندگی در مدت طولانی توجه نمی شد و بیشتر فقط صندلی خودرو را محلی برای گذراندن وقت تا رسیدن به مقصد میدانستند . اما امروز علاوه بر نکات پزشکی لحاظ شده در طراحی داخلی خودرو به زیبایی و رضایتمندی استفاده کننده اهمیت داده میشود. که تلفیق این موارد با هم راحتی بسیار برای سرنشینان خودرو به ارمغان آورده است.در اکثر خودروها  راحتی صندلی کاملا با فرم بدن سرنشین قابل تطابق است. اما همین راحتی زیاد نیز در هنگام رانندگی ممکن است خطر آفرین باشد.

برای هرچه بهتر شدن خودروها شرکتهای طراح از علوم متفاوتی از جمله پزشکی-فیزیک-شیمی-روانشناسی بهره میگیرند که حاصل این تحقیقات در علوم متفاوت پیشرفتهای بسیار در تمامی محصولات تولیدی بشر گردیده است. نتیجه این تحقیقات در نوع و ساعتهای متفاوت رانندگی باعث آشکار شدن افزایش میزان خطرات ناشی از رانندگی در هنگام خستگی گردیده است. با مطالعه و کاوش فراوان دانشمندان مشخص گردیده که برای تمامی رانندگان در سال رانندگی در مواقع خستگی اتفاق می افتد.که این امر خطر بسیاری برای راکبین خودرو و از آن بیشتر برای افراد خارج از خودرو را در پی دارد.که به استفاده از ماساژور صندلی برای افزایش گردش خونی که در قسمت کمر راننده راکت مانده است کمک زیادی در افزایش سطح هوشیاری راننده مینماید. همانطوریکه میدانیم در هنگام رانندگی ناحیه کمر به صندلی چسبیده و جریان خون در این قسمت کند وگاهی حتی متوقف میشود. که با استفاده از ماساژور صندلی میتوان این مشکل را حل نمود.

استفاده از ماساژور صندلی مکانیکی بروی خودروهای لوکس مانند مرسدس بنز – بی ام دبلیو – تویوتا و خودروهای آمریکایی از مدتی پیش آغاز شده که بدلیل گرانی و سطح بالای قیمت این خودروها این اجازه را به تمامی اقشار جامه نمیداد تا همگی از محصولات این شرکتها استفاده کنند و نیز به دلیل پیچیدگی و حجیم بودن این دستگاه ها تمامی شرکتهای خودرو ساز نیز مایل به استفاده از این محصول نبودند.

یک اخترع صدرصد ایرانی : اما با عنایت خداوند متعال و تحقیقات مهندسین کوشا شرکت دهکده جهانی موفق به بومی سازی و اختراع ماساژور برقی خودرو گردید. این اختراع و منحصربفرد قابل نصب بروی انواع خودرو میباشد که که در حال حاضر بزرگترین خودرو ساز خاورمیانه یعنی شرکت ایرانخودرو با نصب ماساژور صندلی بروی خودروی سوزوکی ویتارا و تمامی خودروها بصورت آپشن امکان استفاده تمامی هموطنان عزیز را از این محصول فراهم آورده است. همچنین برای شرکت دهکده جهانی با در اختیار داشتن کادری متفاوت با سایر شرکتهای موجود در کشور آماده نصب ماساژور صندلی بروی انواع خودرو میباشد. خودروهایی که به ماساژور صندلی شرکت دهکده جهانی مجهز شده اند عبارت اند از: بی ام دبلیو هایی که ماساژور نداشته اند – انواع محصولات پژو – انواع تویوتا – پراید – تیبا – زانتیا – مگان میباشد. لازم به یاداوری است که ماساژور صندلی شرکت دهکده جهانی را میتوان بروی تمامی خودرو ها نصب و از آن استفاده نمود.

شرکت دهکده جهانی آمادگی لازم برای همکاری با تمامی شرکتهای خودرو ساز سبک و سنگین را اعلام داشته است . استفاده از ماساژور صندلی برای تمامی رانندگان میتواند ثمر بخش باشد بخصوص در رانندگی های طولانی مدت مانند مسافرت ویا ترافیک های خسته کننده. با استفاده از ماساژور صندلی شرکت دهکده جهانی دیگر از ترافیک نیز میتوان لذت برد . استفاده از این محصول در خودرو های سنگین نیز بسیار بااهمیت گردیده بطوری که در تصادفات اخیر اتوبوس مسافر بری که راننده مقصر تشخیص داده شده بود این مطلب هویدا میگردد که ای کاش این خودرو مجهز به دستگاه ماساژور صندلی بود تا عزیزانمان در امان قرار داشتند.

از این رو استفاده از ماساژور صندلی در تمامی خودرو ها چه شخصی و چه عمومی ویا باری سفارش میشود که میتواند جلوی حوادث هولناک را براحتی بگیرد. هیچ شخصی اگر بداند در رانندگی چه موقعه حواس خودرا ازدست میدهد و خستگی بر او غلبه میکند, مطمئنا راننگی نمیکند.از این رو استفاده از این ماساژور هر ساعته پیشنهاد میشود که پس از کار کرد اتوماتیک پانزده دقیقه ای خود بخود خاموش شده تا به سیستم برق خودرو نیز آسیب وارد نگردد.