فروش جدیدترین دزدگیر های خودرو

  

فروش جدیدترین دزدگیر های خودرو

امروزه به علت حرفه ای شدن سارقین در راحت از کار انداختن دزدگیرها روزانه تعداد زیادی از خودروها به سرقت رفته و نمی توان هیچ ردی از خودرو را گرفت.

از این رو نمونه ی جدیدی از دزدگیرهای خودرو به بازار آمده اند که کارایی بهتری نسبت به دزدگیرهای قدیمی آژیردار دارند.این دزدگیرها به اسم ردیاب خودرو عرضه شده و همراه یک سیم کارت روی خودرو ست می شود.مزایای متعددی از این دستگاه را می توان نام برد برای مثال:

به کمک این دستگاه می توان موقعیت و مکان خودرو را مشاهده کرد و حتی سرعت خودرو در حال حرکت را برررسی نمود، می توان سرعت مجاز و بازه ی مکانی خاصی را برای خورو مشخص کرد که در صورت خروج از سرعت مجاز و مکان تعریف شده به مالک خودرو آلارم داده شود علاوه بر این موارد این دستگاه با وارد شدن ضربه به خودرو ویا باز شدن درب ها و روشن شدن خودرو مالک خودرو را مطلع می سازد.

یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو امکان کنترل خودرو از طریق تلفن همراه می باشد که در صورت بروز هرگونه عملی روی خودرو من جمله حمل شدن خودرو با جرثقیل یا دزدیده شدن خودرو و... مالک توسط تلفن همراه خود مطلع شده و بدین ترتیب وی می تواند ازمکان خودرو آگاه شده با دادن فرمان توقف خودروی خود را در اولین فرصت متوقف نماید.

دستگاه ردیاب مجهز به کلید SOS بوده این کلید چند شماره موبایل در خود ذخیره می کند تا در صورت بروز هرگونه اتفاقی راننده با فشردن این کلید آشنایان خود را از بروز حادثه مطلع نماید تا آنها در اولین فرصت خود را به خودرو برسانند.

این دستگاه قابل نصب بر روی تمامی خودروها می باشد و مالکان خودرو می توانند این دستگاه را بر خودروی خود نصب کرده و از قابلیت های بیشمار آن بهره گیرند.

شرکت دهکده ی جهانی تامین کننده ی ردیاب خودرو برای انواع خودروهمراه با گارانتی می باشد.به مشتریان همراه با خرید این دستگاه ، شماره رمز و نام کاربری از سوی شرکت داده شده تا به وسیله ی آن از طریق کامپیوترشخصی، خودروی خود را چک کنند.