سنگ پران سوزوکی گرندویتارا

  

سنگ پران سوزوکی گرندویتارا

شرکت دهکده جهانی محصول اسپایدر را از شرکت نیوزلند تهیه وتوزیع می نماید. اسپایدر وسیله ای برای محافظت از شیشه جلوی خودرو در قبال سنگهایی که از چرخ خودرو جلویی بسمت خودرو عقبی پرتاب میشود. این معضل در تمام دنیا عمومیت دارد . بنابراین جهت جلوگیری از برخورد سنگ با شیشه خودرو ،اسپایدر طراحی و تولید گردید. بدلیل قرار گرفتن این محصول در جلوی درب موتور، خودرو از ناحیه جلویی در برابر سنگهای پرتابی خودروهای جلویی محافظت می شود. جنس این وسیله نیز از جنس پلیمر مشابه جنس بادگیر خودرو است که در انحصار شرکت می باشد.

به اسپایدر در اصطلاح بازار پشه پران و یا سنگ پران نیز میگویند. واژه سنگ پران بدلیل کار اصلی این محصول واضح میباشد. اما در مناطق گرمسیری در جاده ها در ارتفاع نزدیک زمین حشرات زیادی پرواز مینمایند که پس از برخورد با پشه پران (اسپایدر) از برخورد آنها با شیشه جلو کاسته شده و موجب افزایش دید راننده و راحتی بیشتر برای او میگردد.

همچنین اسپایدر فابریک خودرو دارای لوازم خاصی است تا هنگام نصب بروی درب موتورخودرو به آن آسیب نرساند. این ملزومات حتما باید توسط افراد مجرب نصب گردد چراکه در صورت نصب توسط فرد ناوارد خودرو آسیب خواهد دید.

در شرکت دهکده جهانی اسپایدر و بادگیرپنجره سوزوکی گرند ویتارا با برند شرکت ارائه میگردد. این محصولات همگی فابریک سوزوکی گرند ویتارا طراحی و تولید شده است. نصب این محصولات نیز در شرکت دهکده جهانی بصورت رایگان انجام می یابد.

شرکت دهکده جهانی برای خودروهای سوزوکی ویتارا , رنو کولیوس , ام وی ام ایکس 33 , تویوتا پرادو و تویوتا راوفور، آفتابگیرهای فابریک را ارائه میدهد.همچنین اسپایدر فابریک خودروتویوتا پرادو و سوزوکی گرند ویتارا را عرضه می دارد. این محصول ساخت شرکت می باشد که توسط کارشناسان فنی شرکت دهکده جهانی تاییدیه دریافت نموده است. برای نصب محصولات خودرویی حضور خودرو الزامیست . اما اگر شرایط حضور خودرو محیا نبود با تماس با واحد فروش این شرکت میتوانید درخواست خود را مطرح تا توسط پست محصول مورد نظر ارسال گردد.