وب سایت رسمی گروه شرکت های قائم پرشان آرمان و دهکده جهانی آریان

021-48000948

طراحی و مهندسی

تمامی مراحل اجرایی و طراحی کلیه محصولات،همچون طراحی متالها(باکسها)، قالبهای پلاستیکی، طراحی پنل پلاستیکی در مجموعه دهکده جهانی و قائم پرشان توسط تیم مدیر پروژه و مدیر آزمایشگاه وتحقیق و توسعه مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی مربوطه و با در نظر گرفتن موارد مهم طراحی که در ذیل به طور خلاصه توضیح داده شده است انجام میشود

صحه گذاری محصول

یکی از فرآیند های مهم در طراحی و تکوین محصول جدید، صحه گذاری محصول جهت اطمینان از تطابق طراحی محصول با تعاریف انجام شده می باشد. ماموریت محوری در فاز توسعه برای تولید انبوه، ادغام اجزا و سیستم ها و یکپارچه کردن آنها در قالب یک محصول می باشد به نحوی که الزامات قانونی و نیازمندی های از پیش تعریف شده بر اساس ویژگی های محصول نهایی رعايت شوند. برای ارزیابی و در نهایت صحه گذاری نهایی، محصولات  در سه مرحله پروتوتایپ، نمونه تولید انبوه مقدماتی و تولید انبوه نهایی آزمایش می شوند.

مراحل مهم که در طراحی باید رعایت شود:

1- طراحی اولیه با توجه به نیاز و با خلق ایده های اولیه به شکل تصاویر دو بعدی از ظاهر بیرونی و خارجی شئ

2- در این مرحله مدل سه بعدی تهیه می گردد با استفاده از قابلیت طراحی قطعات و سیستم ها به صورت پارامتریک در نرم افزار CATIA امکان اعمال سریع تغییرات و بهینه سازی طراحی به وجود می آید.

3-در این مرحله در صورت امکان مدل طراحی شده بوسیله نرم افزار کتیا، پرینت 3 بعدی میشود و در صورت اخذ تائیدیه نهایی ساخت و تولید انبوه میشود

انجام شبیه سازی های مجازی اشاره شده و پرینت 3 بعدی موجب کاهش چشمگیر زمان طراحی و جلوگیری از اعمال تغییرات پر هزینه در فاز های انتهایی پروژه می گردد.